Stichting Ambachtse Muziekschool

Missie van de Stichting Ambachtse Muziekschool: kwalitatief hoogstaande dienstverlener te zijn op het gebied van muziekeducatie, dat breder is dan individueel lesgeven, maar dat ook duolessen, groepslessen, bandcoaching en theorielessen omvat op een laagdrempelige, toegankelijke manier, waarbij zorg- en welzijnswerk voor bewoners, cliënten en kansarme jongeren niet vergeten worden.

Doelstelling

Stichting Ambachtse Muziekschool heeft ten doel het verzorgen van muzikaal onderwijs zowel met betrekking tot het bespelen van instrumenten als tot de muziektheorie, het begeleiden van samenspelgroepen, het organiseren van uitvoeringen en andere muzikale evenementen.

Donateurs, sponsoren & giften

Niet alleen vrijwilligers zijn hard nodig, maar zonder sponsoren en giften wordt het ook erg moeilijk om onze missie trouw te blijven.

Wil je ons financieel steunen? Dat kan door een bedrag over te maken naar NL 50 RABO 0125 5652 67 t.n.v. Stichting Ambachtse Muziekschool

Wil je donateur worden van Stichting Ambachtse Muziekschool? Neem dan contact op via info@ambachtsemuziekschool.nl

Wil je sponsor worden van Stichting Ambachtse Muziekschool? Dit kan al vanaf Euro 300,00 per jaar, er komt dan een advertentie mogelijkheid op onze website, een reclame mogelijkheid bij uitvoeringen en dergelijke. Neem contact op via info@ambachtsemuziekschool.nl

Beloningsbeleid

Stichting Ambachtse Muziekschool heeft 1 fulltime en 1 deeltijd medewerker in dienst. Voor het overige draait de muziekschool op vrijwilligers. De muziekdocenten zijn z.z.p’ers (Zelfstandige Zonder Personeel).

Financiële verantwoording

Het financiële jaarverslag is in te zien bij de Voorzitter/Dagelijkse leiding.

Voorzitter/Dagelijkse leiding: H. Rutten-Maat

Secretaris: M. Janssen-Lingen

Penningmeester: S. Paulus

Algemeen bestuurslid: M.J.E. Loman

Alle bestuursleden zijn vrijwilligers

Vrijwilligers

Stichting Ambachtse Muziekschool kan niets zonder vrijwilligers. Wij zijn dan ook erg blij met de vrijwilligers, die er nu al zijn. Wil jij als vrijwilliger ons team komen versterken? Neem dan contact met ons op.

ANBI registratie

Wij zijn bezig om Stichting Ambachtse Muziekschool door de belastingdienst als ANBI stichting aangemerkt te laten worden. Dit heeft voordelen voor donaties. Zie daarvoor de website van de belastingdienst. ANBI’s (Algemeen Nut Beogende Instellingen) zijn verplicht om een aantal gegevens te publiceren op hun website. Hieronder vind je onze gegevens.

Naam:                               Stichting Ambachtse Muziekschool

Bekend als:                       Stichting Ambachtse Muziekschool

KvK nummer:                    24469213

RSIN/fiscaal nummer:      821134899

Bankrekening:                  NL50 RABO 0125 5652 67

Postadres:                        Baxhuis, Hoge Kade 58, 3341 BE Hendrik-Ido-Ambacht

Bezoekadres:                   Baxhuis, Hoge Kade 58, 3341 BE Hendrik-Ido-Ambacht

E-mail:                              info@ambachtsemuziekschool.nl

Telefoonnummer:            0031 6 20 12 60 77

Website:                           www.ambachtsemuziekschool.nl

Beleidsplan

Het Beleid van de Stichting Ambachtse Muziekschool is erop gericht naast het aanbieden van individueel onderwijs: participeren, verbinden en samenwerken. De Ambachtse Muziekschool stelt zich ten doel om op een laagdrempelige manier muziek aan te bieden aan- en in samenwerking met maatschappelijke organisaties, het onderwijs en het individu. Het werkgebied richt zich hoofdzakelijk op Hendrik-Ido-Ambacht, maar ook samenwerking in de regio behoort tot onze ambitie.

Het beleid van de Stichting Ambachtse Muziekschool is er tevens op gericht klassiek en popmuziekonderwijs aan te bieden en een betekenisvolle rol te spelen van deze muziekparticipatie in de samenleving. Het lesaanbod omvat individueel een groot aantal muziekinstrumenten zoals piano, keyboard, dwarsfluit, gitaar (electrisch, akoestisch en basgitaar), saxofoon, drum, viool, klarinet, trompet, trombone, cello, ukelele, zangles, groepslessen, workshops, schoolprojecten.

Ons beleid voor de komende vijf jaar hebben wij uitgebreid op papier gezet.

Mocht u interesse hebben in dit Beleidsplan, neem dan contact met ons op.

Stichting Ambachtse Muziekschool

Baxhuis, Hoge Kade 58, 3341 BE Hendrik-Ido-Ambacht.